Asiakasyhteisö Community
Päivitetty viimeksi: 8.4.2020
Asiakasyhteisössämme Communityssä voit verkostoitua kollegoidesi kanssa ympäri Suomen, keskustella tuotteidemme käytöstä sekä muiden käyttäjien että meidän kanssa, jättää kehitysehdotuksia, lukea versio- ja häiriötiedotteita, jättää palvelupyynnön (tiketin) ja paljon muuta!
Saat myös ajankohtaista tietoa ja voit kätevästi tilata suoraan sähköpostiisi itseäsi kiinnostavat sivut (esim. ajankohtaiset versio- ja häiriötiedotteet).
Communityssa on kaikille kouluasteille yhteisen osion lisäksi kouluasteittaiset osiot.
Huom. Community oli aiemmin osittain avoin yhteisö - nykyisin Communitya ei voi käyttää lainkaan ilman rekisteröintiä.
- Mene Visma Communityyn.
- Klikkaa sivun oikeassa ylänurkassa näkyvää "Kirjaudu sisään" -painiketta ja valitse "Luo tili".
- Täytä pyydetyt tiedot. On tärkeää, että käytät rekisteröityessä sitä sähköpostiosoitetta, jonka olet asiakastietoihimme ilmoittanut, eli käytännössä työsähköpostiosoitettasi. Paina lopuksi Rekisteröidy-painiketta.
- Saat sähköpostiisi vahvistuslinkin. Jatka viimeistelemään rekisteröintisi sähköpostissa tulleen linkin kautta. Käyttäjänimeksi suosittelemme etunimeä ja sukunimeä. Jos haluat käyttää Communitya suomeksi, valitse jo rekisteröitymisvaiheessa kieleksi suomi.
- Pääset yhteisöömme aina Visma Communityn aloitussivulta. Kun olet rekisteröitynyt, aloita tutustumalla Communityn käyttöohjeisiin ja sääntöihin kohdasta Näin käytät Communitya.
Huom. Ellet rekisteröitymisen ja sisäänkirjautumisen jälkeenkään näe sisältöä Communityssa, tarkoittaa se sitä, ettei meillä ole sinun yhteystietojasi (sähköpostiosoitettasi). Ota siinä tapauksessa yhteyttä oman kuntasi/oppilaitoksesi pääkäyttäjään, jonka pyynnöstä voimme myöntää sinulle käyttöoikeudet yhteisöön.
Jos olet jo aiemmin käyttänyt Communitya ja sähköpostiosoitteesi on hiljattain muuttunut, voit tehdä muutoksen Communityssa itse omien asetusten kautta (pääset sinne Communityn oikean yläkulman profiilipainikkeen kautta).
- Community on suljettu asiakasyhteisö heille, jotka käyttävät ohjelmiamme ja ovat rekisteröityneet Communityyn.
- Asiakasyhteisö on lähtöruutu palveluihimme ja paikka ajatustenvaihtoon ja kohtaamisille. Täällä tapaat muita käyttäjiä ja voit jakaa ajatuksiasi ja kokemuksiasi liittyen ohjelmiimme ja työskentelyyn sivistyksen alalla Suomessa.
- "Miten muut oppilaitokset tekevät tämän?" on ollut yksi kysytyimmistä kysymyksistä meillä kautta aikojen. Siksi haluamme tarjota paikan kokemuksien vaihtoa ja verkostoitumista varten. Tiketti on kuitenkin edelleen nopein tapa saada apua, kun on kyse tietyn oppilaitoksen yksityiskohtaisista ongelmasta tai arkaluontoisesta asiasta.
- Asiasi voi olla muillekin hyödyksi - Communityssä kokemusten ja tiedon jakoa arvostaa todella moni käyttäjä. Tiedot ovat näin kaikkien rekisteröityneiden saatavilla, eivätkä ne jää yksittäisiin tiketteihin.
- Julkaisemme proaktiivisesti ajankohtaisia artikkeleita ja käyttövinkkejä sekä seuraamme keskusteluja.
- Community ei ole sama palvelu kuin tämä ohjesivusto. Communitysta et siis löydä tällä sivustolla olevia ohjeita.
Pysyäksesi näppärästi ajan hermolla, voit kirjautuneena käyttäjänä tilata eri sivujen sisältöjä itsellesi. Näin saat sisällön suoraan sähköpostiisi aina, kun sivulle tulee jotain uutta tai siellä oleva tieto muuttuu. Sivujen tilauksesta on lisätietoa täällä.