Asiakasportaali Wilma Community
Päivitetty viimeksi: 11.3.2025
Asiakasportaali Wilma Communityssa voit verkostoitua kollegoidesi kanssa ympäri Suomen, keskustella tuotteidemme käytöstä sekä muiden käyttäjien että meidän kanssa, jättää kehitysehdotuksia, lukea versio- ja häiriötiedotteita, jättää palvelupyynnön (tiketin) ja paljon muuta!
Saat myös ajankohtaista tietoa ja voit kätevästi tilata suoraan sähköpostiisi itseäsi kiinnostavat sivut (esim. ajankohtaiset versio- ja häiriötiedotteet).
Wilma Communitysta löydät myös kouluasteittaiset keskustelupalstat.

- Wilma Community on suljettu asiakasportaali Wilma-tuoteperheen parissa työskenteleville.
- Asiakasportaali on lähtöruutu palveluihimme ja paikka ajatustenvaihtoon ja kohtaamisille. Täällä tapaat muita käyttäjiä ja voit jakaa ajatuksiasi ja kokemuksiasi liittyen ohjelmiimme ja työskentelyyn sivistyksen alalla Suomessa.
- "Miten muut oppilaitokset tekevät tämän?" on ollut yksi kysytyimmistä kysymyksistä meillä kautta aikojen. Siksi haluamme tarjota paikan kokemuksien vaihtoa ja verkostoitumista varten. Tiketti on kuitenkin edelleen nopein tapa saada apua, kun on kyse tietyn oppilaitoksen yksityiskohtaisista ongelmasta tai arkaluontoisesta asiasta.
- Asiasi voi olla muillekin hyödyksi - Wilma Communityssä kokemusten ja tiedon jakoa arvostaa todella moni käyttäjä. Kokemus on näin kaikkien rekisteröityneiden saatavilla, eikä jää yksittäisiin tiketteihin.
- Julkaisemme proaktiivisesti ajankohtaisia artikkeleita sekä seuraamme keskusteluja.
- Wilma Community ei ole sama palvelu kuin tämä ohjesivusto. Communitysta et siis löydä tällä sivustolla olevia ohjeita.

Pysyäksesi näppärästi ajan hermolla, voit kirjautuneena käyttäjänä tilata eri sivujen sisältöjä itsellesi. Näin saat sisällön suoraan sähköpostiisi aina, kun sivulle tulee jotain uutta tai siellä oleva tieto muuttuu.