Supporten - så här hjälper vi dig

Kundsupport

Uppdaterad: 9.4.2020

Vi betjänar våra kunder i alla frågor som gäller InSchool-programmen. Vi har gjort upp en supportprocess för att våra kunder ska hitta svaren och få snabb hjälp i olika situationer.

Först och främst lönar det sig att söka information på den här sajten via sökfunktionen eller via menyträdet till vänster på sidan. På vår gamla instruktionssajt help.starsoft.fi finns ännu vissa anvisningar, så länge som översättningsarbetet och flytten till denna sajt pågår.

Också i Communityn kan du söka med Communityns sökfunktion, men lägg märke till att den sökningen inte returnerar träffar från denna instruktionssajt. I Communityn kan du även be andra användare om hjälp i allmänna frågor - dina kolleger runtom i Finland jobbar med samma ärenden och har ofta funderat på liknande saker. Kom ihåg att det finns ett svenskspråkigt område i Communityn, och att det går bra att ställa frågor på svenska överallt i Communityn.

Om du inte hittar svar på din fråga varken här på instruktionssajten eller i Communityn, kan du lämna en supportförfrågan (ticket) till oss via portalen i Communityn.

Om problemet är krävande och lösningen inte tycks infinna sig, kan du även ringa oss.

Nedan finns närmare information om supportprocessen.

Bekanta dig gärna även med våra utbildningar (betygsklinik, Kurre-skolningar osv.) och webbinarier. Vi ordnar även skräddarsydda kurser både online och på plats hos kunden. Du kan även boka en konsult som utför jobb på beställning. Via Wilma Akatemia kan du skaffa dig webbinarieinspelningar och skolningsmaterial.