Tukipalvelut - näin autamme sinua

Asiakastuki

Päivitetty viimeksi: 8.9.2021

Palvelemme asiakkaitamme kaikissa InSchool-ohjelmien käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Olemme luoneet tukipolkumallin, jolla asiakkaamme saavat apua nopeiten kaikenlaisissa haasteissa.

Ensisijaisesti tietoa kannattaa etsiä tältä sivustolta hakutoiminnon tai vasemman reunan valikosta löytyvän hakemiston kautta. Myös asiakasyhteisö Communityn hakutoiminnon kautta saatat löytää tarvitsemasi tiedon, mutta Communityn haku ei löydä tällä ohjesivustolla olevia ohjeita. Communityssa kannattaa myös rohkeasti kysyä muilta käyttäjiltä apua - kollegasi ympäri Suomen työskentelevät samojen asioiden parissa ja miettivät monesti samoja kysymyksiä.

Jos et kuitenkaan löydä vastausta kysymykseesi ohjesivustolta tai Communitysta, voit tehdä meille tiketin. Jos ongelma on haastava eikä ratkaisua tunnu löytyvän, voit ottaa yhteyttä meihin puhelimitse.

Alla on tarkempaa tietoa, miten saat vastauksen kysymykseesi eri keinoilla.

Kannattaa myös tutustua alueellisiin koulutuksiimme (todistusklinikka, Kurre-koulutuksia ym) ja webinaareihimme. Järjestämme myös räätälöityä koulutusta sekä online-yhteydellä että asiakkaan luona. Voit myös varata konsultin toteuttamaan haluamasi tilaustyön. Wilma Akatemian kautta voit hankkia käyttöösti webinaaritallenteita ja koulutusmateriaalia.